۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۶۳۲۷۰۱
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

جوانان رابا ابعاد فتنه‌ها آشناکنیم|دلسوزی برای مردم دروغ بزرگ فتنه گران است

جوانان رابا ابعاد فتنه‌ها آشناکنیم|دلسوزی برای مردم دروغ بزرگ فتنه گران است
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: فتنه گران با دلسوزی دروغین برای مردم و دادن شعار‌های جذاب به دنبال جلب نظر مردم و جذب افراد ناآگاه هستند.
به گزارش خبرگزاری رسا از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی ظهر امروز در اجتماع بزرگ ۹ دی مردم ولایتمدار سمنان با بیان اینکه در فتنه ۸۸ فتنه گران می‌خواستند شعار‌های محوری انقلاب اسلامی ایران را تغییر دهند اظهار داشت: این شعار‌ها ریشه در اعتقادات مردم ما دارد؛ و در اصل ماهیت اصلی انقلاب اسلامی ایران استکبارستیزی است و از این روز این شعار‌های برای همیشه باید باقی بماند.

نماینده، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا یک کلام راهبردی است نه مقطعی و زودگذر گفت: ماهیت آمریکا استکباری است و ملت ایران سازشی با مستکبران ندارد.

وی افزود: در روز نهم دی مردم به صحنه آمدند تا در برابر یک حرکت براندازانه و توطئه‌های براندازانه نظام قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: هر جا و هر زمان مردم به صحنه آمدند، دشمن را فراری دادند و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کردند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی اظهار داشت: باید نسل جوان را با جریانات انقلابی آشنا کنیم؛ چرا که این نسل آینده‌سازان این مملکت محسوب می‌شوند و باید از وقایع مهم و سرنوشت‌ساز کشور به‌طور کامل و جامع مطلع شوند.

وی با بیان اینکه فتنه یکی از مسائلی است که انقلاب اسلامی ایران با آن مواجه بوده و هست افزود: فتنه دشمنان تا مادامی‌که ملت ایران بر سر مواضعشان ایستاده‌اند ادامه دارد تا ملت دست از مواضعش بردارد؛ اما کور خوانده‌اند چرا که ملت ایران پشت سر رهبری در صحنه حضور دارد و با حضورش توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به ابعاد و لایه‌های درونی و بیرونی فتنه اظهار داشت: فتنه گران با هدف برهم زدن نظام جامعه به فتنه‌گری می‌پردازند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی گفت: لایه درونی فتنه بسیار خطرناک‌تر از لایه بیرونی آن است؛ و در لایه زیرین یا همان درونی فتنه گران به دنبال آماده کردن امکانات و بسترسازی فتنه هستند و فتنه گران را آموزش می‌دهند و از این حیث خطرناک است که مردم این فتنه گران را نمی‌شناسند و گاهی فریب این فتنه گران را می‌خورند و ناآگاهانه در جبهه آن‌ها علیه کشور قرار می‌گیرند.

وی مؤلفه‌های فتنه را ارتباط داخلی‌ها با خارجی‌ها، فعال شدن عناصر قدرت‌طلب در چارچوب خواسته‌های دشمن، هنجارشکنی و ایجاد آشوب و باور‌های خیابانی عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: فتنه گران با بهره‌گیری از شعار‌های دلسوزانه مردم ناآگاه را به سمت خود جلب می‌کنند و با این شعار که ما برای اصلاح به خیابان‌ها آمده این عده‌ای از مردم را با خود همراه می‌کنند که باید در چنین شرایطی بسیار هوشیارانه عمل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» همزاد با انقلاب اسلامی ایران است و بر خواسته از متن و بطن انقلاب است گفت: برخی می‌گویند چرا این شعار را سر می‌دهید و در پاسخ به این افراد باید گفت ماهیت انقلاب اسلامی ایران استکبارستیزی است و شعار مرگ بر آمریکا یک کلام راهبردی است نه یک حرف مقطعی و زودگذر.

وی با بیان اینکه ملت ایران بر اساس اعتقادات و باورهایش هرگز نمی‌تواند با آمریکا این شیطان بزرگ کنار بیاید افزود: ماهیت آمریکا استکباری، ظالمانه، جهان خواری و ستمگرانه است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به کلام نورانی امام خمینی (ره) که آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» نماد نفرت ایران از استکبار جهانی است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی بیان کرد: فتنه گران سال ۸۸ شعار مرگ بر آمریکا را به شعار مرگ بر روسیه و چین تغییر داده بودند و فریاد می‌زدند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران و درحالی‌که همه این شعار‌ها یک دروغ بزرگ بود به‌ویژه آنجا که فریاد می‌زدند جانم فدای ایران؛ آن‌کس که جانش را فدای ایران می‌کند این ملت غیور، شهیدپرور و ولایی هستند که هرگز شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نخواهم کرد و سر تسلیم برابر هیچ مستکبری فرود نخواهند آورد.

وی تصریح کرد: بعد از پایان فتنه باید غربالگری‌ انجام می‌شد؛ اما متأسفانه برخی از سران و عوامل فتنه در دستگاه‌ها باقی ماندند و امروز باید ریشه برخی مشکلات کشور را در همین افراد دانست. /۹۷۷/د102/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات